Violife kondigt zijn deelname aan de VeggieChallenge 2022 aan

Violife neemt deel aan de derde editie van de VeggieChallenge en nodigt alle Belgen uit mee te doen met de uitdaging om in maart een maand lang ‘alles veggie’ te eten.

 

Op 1 maart begint de derde Belgische editie van de VeggieChallenge. Met de slogan ‘alles kan veggie’ biedt deze challenge de ideale uitdaging voor Belgen die hun consumptie van dierlijke producten willen verminderen door een maand lang volledig veggie te eten. Je kunt ook beginnen met enkele dagen dankzij de flexi-optie.

De VeggieChallenge wordt georganiseerd in samenwerking met ProVeg International. Het is een internationale campagne die zich richt op dertig dagen gezonder, lekkerder en ecologischer eten. ​

Tijdens de vorige editie zijn meer dan 24.000 Belgen de uitdaging aangegaan om hun voedingsgewoonten aan te passen tijdens de VeggieChallenge. De uitdaging was meer dan geslaagd, want 90% van de deelnemers heeft de veggie levensstijl behouden na het einde van de challenge.

En niet zonder reden. Minder dierlijke producten en meer veggie producten eten heeft positieve gevolgen voor de gezondheid, voor de dieren en voor het milieu.

EVA vzw en Violife slaan de handen ineen om een groter publiek te bereiken. Ze hopen 50.000 deelnemers warm te maken voor de campagne. Dat zijn genoeg mensen om 950.000 kg CO2 en 1.450.000 liter water te besparen en 100.000 dieren te redden! ​

Deelnemen is simpel:

  • Schrijf je gratis in en ontvang een maand lang advies op maat, weekmenu’s, aangepaste recepten voor kinderen, boodschappenlijstjes en kortingen op veggie producten.
  • Kies voor veggie of flexi.

Ter gelegenheid van de VeggieChallenge zet Violife zijn volledig plantaardige alternatieven in de schijnwerpers. Het zijn natuurlijk samengestelde, vegan-friendly producten die perfect zijn aangepast aan een voedingspatroon zonder vlees.

Violife is 100% plantaardig en bevat geen lactose, ggo’s, conserveermiddelen, soja, gluten of noten. Dit plantaardige product bestaat uitsluitend uit kokosolie, water, zetmeel, zeezout, aroma’s en natuurlijke kleurstoffen.

Het merk heeft een gamma van maar liefst 8 producten die extra goed smelten en perfect passen bij je culinaire creaties. Smaak gegarandeerd!

  • Geraspt (smaken: gouda, mozzarella)
  • Plakken (smaken: cheddar, original)
  • Blok (smaken: Greek White, gouda)
  • Violife Creamy (smaak: original)
  • Violife Wedge (smaak: prosociano)

Voor meer info:
RCA Group I Ellen Haselaars I [email protected] I +32 474 59 35 13


Over Violife – www.violifefoods.com
Welkom in de wondere wereld van Violife! Wij zijn een zeer toegewijde gemeenschap voor veganisten en we zijn gevestigd in de prachtige omgeving van Thessaloniki in Griekenland. Sinds 1990 wijden we ons aan het produceren van geweldig smakende, 100% veganistische, zuivelvrije, niet-GMO-voedingsmiddelen in onze fabriek in Drama. We zijn er trots op het favoriete merk te zijn van zoveel veganisten, vegetariërs en flexitariërs in meer dan 50 landen over de hele wereld. Wij produceren voor jou een veganistisch alternatief voor kaas en nog veel meer. Al onze 100% veganistische producten zijn lactosevrij, GMO-vrij, glutenvrij, notenvrij, conserveermiddelvrij en cholesterolvrij. Wij garanderen u voedsel zonder allergenen! Violife is 100% veganistisch - waar iedereen kan van genieten!

Instagram: @violife_foods

Facebook: ViolifeFoods

YouTube: ViolifeFoods


Over Upfield - www.upfield.com
Upfield streeft vandaag naar een ‘betere plantaardige toekomst’ en produceert plantaardige voedingsproducten die heerlijk smaken én beter zijn voor de planeet. Als wereldwijde speler in plantaardige voeding is Upfield marktleider in plantaardige kazen en margarines, met meer dan 100 merken waaronder iconische namen als Solo, Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Fruit d'Or, ‘I Can 't Believe It’s Not Butter’, Country Crock en Violife.

Upfield, met hoofdkantoor in Amsterdam, heeft meer dan 4.200 medewerkers in dienst. De groep verdeelt zijn producten in ruim 95 landen en telt 15 productievestigingen wereldwijd. Sinds 1871 is Upfield leider in de margarinecategorie, wat zich vertaalt in ongeëvenaarde ervaring, vakmanschap én inspiratie om zijn missie van een ‘betere plantaardige toekomst’ te vervullen

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Upfield